top of page
  • Writer's pictureLaura Salamon

Zodiákus jegy – a titkos viszony


többször ültem kliensemmel szemben, aki úgy fogalmazott

„én fejjel mehetek a falnak, én kos vagyok”

vagy

„azért szenvedek, mert skorpió vagyok”

vagy

„tudod, azért nem tudok dönteni, mert halak vagyok”.

Ez erősen elgondolkodtatott. Miért rendeljük alá magunkat egy olyan gondolatnak, hogy ezért vagy azért vagyok olyan, mert a zodiákus jegyem egy adott állatjegyi övben szerepel? Bármivel azonosulunk az a részünkké válik. Beépül.

Mi lenne, ha nem a zodiákus jegyem határozna meg?

Akkor most megosztom veletek, hogy én hogyan gondolom ezt.

Mikor eltervezem a leszületésemet, egy formás kis hálótervet rakok össze, melyben precíz részletek is helyet kapnak. Születésem pillanata ehhez a hálótervhez igazodik.

Az Univerzum körém rendezi a ható energiákat, hogy pontosan úgy és akkor érkezzek meg, amire a hálótervem csúcsra járatásához szükségem van. Megvannak a gondos szülők, az összes bolygó a helyén, az összes hatás adott.

Megformálódom.

Megszületek.

Itt a Földön az asztrológiai képlet van a legközelebb, ahhoz a hálótervhez, melyet elterveztem magamnak. Ugyanis nem véletlenül akkor születek meg, amikor megszületek.

Tehát, ha én rák jegyben születek, az okkal történik. Én egy magasabb szellemi egységben megálmodtam magamnak egy személyiséget, egy életút feladatot, amihez nagy valószínűséggel ez esetben rák napjegy segédkezik a legjobban. A rák jegyhez társított jellemzőket választottam.

Bármi, amit a rák jegy jellemzője tesz, vagy nem tesz az csak következmény. De mindig van mögötte egy szellem, lélek, test egysége – az ember - amely több és nagyobb a zodiákus jegynél.

Ugyanakkor nem vitatom, hogy ezek a bolygó és csillagkép állások születésem pillanatában, hajlamosítanak viselkedési mintákra.

Szóval amikor azt mondom, azért vagyok makacs mert kos vagyok, akkor ezt én inkább úgy közelíteném meg:

Hajlamom van a makacsságra, ezt szerettem volna kipróbálni, ezért kos jegybe érkeztem le. Ha meghaladom ezt a hajlamomat, akkor fejlődőm a legnagyobbat!

Gondoltál már így a zodiákus jegyedre?

Meghaladhatod mindazt, amire hajlamosít.

És valahol ez a lényeg.

Amikor azt mondom, lehetek ilyen/olyan mert a zodiákus is megmondta, abban a pillanatban önigazoltam és megállítottam a saját fejlődésemet! A jegyem megmondta ilyen vagyok és kész. Felmentem magam. Fejlődnöm sem kell.

Van választásom!

Mindig dönthetek másképp.

A cikk asztrológiai tudás és a teljesség igénye nélkül íródott. Csak egy szemléltető példa, azzal a céllal, hogy rámutassak egy olyan téves megszokásra, hogy nem az asztrológiai jegyünk miatt vagyunk ilyenek vagy olyanok, hanem mi választottunk egy asztrológiai jegyet, ami az életút beteljesítésében irányt mutat..

Átgondolod te mivel azonosultál?

Ha tetszett az írás csatlakozz a lolaverzum csoporthoz FBon, ahol még több információra lelhetsz.


43 views0 comments
bottom of page